GizmofizmoE Icot ben emziriyorum da saçlarımın uçlarını açmamda sakınca olmaz di mi,seninle aynı benim açıcıda değişiklik istiyorum Artık ☺️
Icot GizmofizmoE uçlarından sorun olacağını pek sanmıyorum sonuçta derinize değmiyor ama yine de bir doktorunuza danışın bence yazışma şansınız varsa ☺️
GizmofizmoE Ozgsyhn e virüs varken evden başka bi yerde açmak imkansız ama,dağılan ruhumu toparlamam gerekiyor 😂😂
Ozgsyhn GizmofizmoE ben denedim aciciyoa değil ama palette çok çok açık sarı aldım kendi dip rengim açık küllü kumraldi turuncu oldu berbat ettim sonra kahveye boyattım turunculuk tam gitmedi