Derosss Açıkcası bende yaptırmadım ama isteyerek değil sağlık ocağı da kendi doktorum da bahsetmedi zamanının dolmasına iki gün kalmış öyle söylediler Ozaman da ücretini denk getiremedik yaptıramadım içimde büyük bi burukluk pişmanlıktır ama Allah büyük hastalıktan korusun hepimizin evladını inşallah 🤲🏻🤲🏻