Derosss ben hamileyken bi furya çıktı bu aşı için firmalar rabt yapsın diye aşı satıldıkça fiyatıda uçtu en son sordugumda 315 tl di sonra sağlık ocağındaki hekimimize danıştım yaptırmazsam sıkıntı olurmu dedim sonra dediki diğer cocuklarına yaptırdın mı dedi bende dedim yani bu şekilde ücretli aşıları yaptırmadım çünkü zorunlu olsa aşı takvimine koyarlar yani fakirin çocugu hasta olup ölsün zenginin çocugu yaşasın mı bumu yani dedim aslında yaptırmasanda o hastalğı yaşıcak yaptırsanda yani hafif geçirmesi var bide zor iyileşmesi var dedi ve tekrar sordum rota virüse yakalandığında diyelim ki allah korusun bu aşıı hastanede yapıyolarmı evet o zaman ücretsiz uyguluyorlar dedi bende konu kapandı hocam sağolun dedim ve yaptırmadım olmicak bişey değil evet olabilir ama paran varsa yaptırırsın paran yoksa kusura bakma işine ben gelemiyorum