Zeynepikram Derosss ben yaptırmadım bilmiyordum ve hiç söylemediler hemşire doktorlar bana büyük kızım çok ağır atlattı geçen yıl 🙄
Dilruba_1 Urezo Deletedmom245 Ozlmozlm nasıl önlem aldınız ? Derin17 nazli_19 Mucizem_0809 fatimas27 Derosss Zeynepravza38 Smyrnaasimrani alchn Sadiyealp Minnos_31 alchn Scs4108 BuseCan Sevdasoylu Ahadensar25 Oglunasikbiranne08 Yucar Ecrinada35 sevimseker Zeynepalya_ve_annesi rota virüse yakalandığında diyelim ki allah korusun bu aşıı hastanede yapıyolarmı evet o zaman ücretsiz uyguluyorlar dedi AA virüse yaklaşınca ücretsiz yakalanmadan ücretli mi 😀 Prensesannesiii26 Zeynepalya_ve_annesi zeynepiremnur01 Smyrnaasimrani Afra34 Derosss Allah-Islah-Etsin Tüm yorumlara baktım üzerinden 2 yıl geçmiş ama aşı yaptırmayıp da sonradan sıkıntı yaşayan yada rotaya yakalanan oldu mu olduysa nasıl atlattınız acaba ?
Kvsryld 2 aylık aşısı için sağlık ocağına gideceğiz birazdan. Ben de kararsızım bu aşıyı yaptırıp yaptırmamaya. Yeğenlerim ikizdi bayağı Bi sürdü aşısızdı onlar. Kuzenim çocuk doktoru yanında çalıştı mutlaka yaptır dedi yine de kararsız kaldım
Derosss Kvsryld bende yaptırmak isterim ama böyle bi salgında ortalık bu kadar kötü bi hastalıkla boğuşurken çıkamam korkuyorum
Deletedmom336 Kvsryld asilari aksatmayin koronodan korunalim evet ama asi yaptirmamaninda gelecek vadede getirceklerini goz önünde tutun
Derosss Deletedmom138 3. Ayında devletin yaptığı bir aşı yok dimi canıma sadece özel aşılar var yanlış bilmiyorum dimi
Minnos_31 Yaptiracaktim sordugum butun doktorlar gerek yok dedi 8.5 ayligiz masallah hic hasta olmadik korkma bebegi koru dikkat et yeter dogu ilinde olanlara daha cok oneriliyor asi doktor oyle soylemisti
Derosss Minnos_31 dikkat ediyorum canım ama ekstra yapmam gereken bişey var mı bilgini paylaşır mısın
Mnds Derosss evde kendiniz yapabilirsiniz bebegimin aşırı kusması olduğu için yaptırdıktan sonra kusma ihtimaline karşı ben gece uykusuna yatırırken yaptım
Minnos_31 Derosss Eminim sende benim kadar tum anneler kadar elinden geleni yapiyorsundur.🥰 usutmeyelim hijjene dikkat edelim bu sureccte hepsi olur allahin izni ile emiyorsada bol bol emsin annesini hic hasta olmasin bebisler 🙏🙏🙏💞
Deletedmom336 Derosss ben yeni yaptirdim mecbur gittik.evet asi yaptiranlarda rota oluyor fakat evde hafif geciriyor yaptirmayip hastanede kalarak agir geciren kisiler biliyorum yaptirmanizda mutlaka fayda var
Kvsryld Deletedmom336 normal aşısını yaptırdım zaten rota aşısını 3. Ayda olacağız. Yaptıracağım. Belki hiç yakalanmayacak ama yakalanırsa da hafif atlatsın
Derosss Minnos_31 amin canım inşallah sıkıntısız bi şekilde geçiririz bu sürece gerçekten bebekler hiç hasta olmasın teşekkür ederim 🙏🏻🦋