Derosss canım tabiki srnin bilceğin iş maliyet açısından da yaptıramayanlarda olabilir herkesin kendi tercihi ama ben imkanlar dahilinde yapılması gerektiğini düşünüyorum yaptırsada geçiriliyomuş diyen arkadaşlar içinde şunu söyliyim rota çok tehlikeli bi hastalık ateşli menenjit gibi yani aşıyı yaptırmadığınızda haftalarca hastanede kalabilirsiniz iyileşmek için ve allah korusun ölümle bile sonuçlanabilir aşılı olan bir çocuk birkaç günde atlatabilir aşının farkı bu. Arkadaşımın çocuugunu aşısı yoktu ve günlerce hastanede ateşler içinde kaldı çocuk ama kuzenimin çocugunun aşısı vardı rotaya yakalandı sadece 1 gün ateşi yükseldi hastanede yatmadı evde atlattı aşının farkı budur yani doktorada sorsanız böyle söylüyorlar ki zaten devlet aşıları dahil hiçbir aşının 100 yüz koruyuculuğu yoktur bunun garantisini hiçbir doktor vermez