Ben iki kizimada yaptirdim bu bebeğime de ysptiriyorum. Dünya Sağlık örgütü bu aşıların yapılması taraftarı. Şükür kızlarında hep işleri az sürdü hirpalamadi kuzularimi. Şimdi vurduymayip bir hasta olsa yavrular aşıdan daha çok masraf ve yorgunluğu bebeğe de açsın yaşamak kalıyor. Önlemini al Allah’a bırak demişler. Ben böyle yapıyorum. Eczaneye rica etseniz evinize getirebilir. Bu aşı zaten ağız yoluyla veriliyor.verirken sadece yavaş yavaş ve hepsini icirmeye dikkat edilmeli o kadar. Birde kusma sini önlemek lazım.