Nurersel zamanını geçirmeyiniz lütfen kendinizde uyguluyabilirsiniz iğne ucunu kırıp bebeginizin ağzına akıtıyorsunuz oda emiyor sadece sag sol yanak içlerine yavasca verin soğuk olduğu için etkilenmesin benim bebeğim prematüre idi doktorumuz ilk doz aşısını hemen yapilsin dedi şehir hastanesi çocuk acilinde yaptırın dedi doktorumuz hiç bir hemşire ve doktor yapmak istemedi igneyi kırıp bana verdiler içir dediler hemen ebeyi aradım sağlık ocagini nasil olurda yapmazlar diye kızdı aşının son zamanlariymiş 3 günümüz kalmiş velhasıl ben yedirdim aşıyı biz özel aşı bilmiyoruz deyip gözlerini devirdiler dedim bari paketi acmasaydiniz sonucta 300 lira farklı bir yere giderdim yukarinin hastasiyim deyince telaslanmislardi 2.dozu geçen hafta ebemiz yaptı aynı sekilde uyguladı zamanlari çok önemli ağızdan olduğu için daha rahat ve ishalimiz yok derecede az aşıdan sonra 2 gun ishal oluyor huysuz olabiliyor