Nurkara21 hayır Haklısınız bence yadırgayabilirsiniz de. Sağlık ocağının yaptığı aşılar yıllardır süregelen hastalıkların çaresi için bulunmuş ve bebekler çocuklar yakalanmasın yada hafif atlatsın diye yapılıyor. O aşılar bir zorunluluk, ne demek yaptırmamak. Bu aşı yaptırmayaN aileler yüzünden çocuklarda hastalıklar artıyor yada ağır seyrediyor.