Merhaba benim kızımda rota aşısı olucaktı ama ishalden erkenden gittik hastaneye kaka testi verdik . Adenovirus varmış ıshal yapıyormuş arada yeşil yapiyodu bundan dolayı rota aşısı nı ertelettirdik doktorumuz rota aşısı ıshal yapar dedi ishalimiz geçtikten sonra 1 ci dozunu yaptırdık size nasıl rota aşısı nı yaptırdı onu anlayamadım