Sevgili annelerim Kızım 4 ay 27 günlük ve son iki haftadır çok ishali var su gibi sırtına kadar veriyor bazen. Dün doktoruna götürdük kaka tahlili istedi fakat vermedik kakasını yapmadı oradayken karın ultrason çekti bişey çıkmadı doktor aşırı sıvı kaybetmiş dedi. İlaç yazdı kaka tahlili vermediğimiz için antibiyotik yazmadı zaten küçük olduğu içinde antibiyotik önermedi. 4 ayda rota aşısı yapılıyormuş ben bilmiyordum bu aşıyı devlet karşılamıyor özelde yapılıyor fiyatı 400 TL. O yüzden ben bilemedim siz bilin 4 ayda bebekler rota aşısı oluyormuş bilmeyen annelerim için açtım bu postu. Kızım iki haftadır mahvoldu karın ağrısından ben 4 ay atağı diyordum meğersen ishalden dolayı acı çekiyormuş yavrucağım. Siz dikkat edin. Rota aşısı yapılmadan da geçmiyor bu huysuzluk ishal . O yüzden haftaya rota aşısı olacaz. Şimdilik ilaçlarla tedavi oluyor. Bu konuyla ilgili bilgisi olan annelerim yazsın lütfen. 🙏🏻Ayrıca 4.ayı nasıl geçirdiniz oldu mu sizde böyle bir dönem. ??