Ezgili hep öyle gitmiyor korkma bol bol emzir geçiyor bagırsak lar degişik tepki veriyor benimde 2. Kabız oldu baya bekledim kendi yapsın diye ama cıkma dı 10 gün fitil verdim cok huysuzdu ve ağlıyordu sonra bir kaç kere daha böyle oldu şimdi 4_5 güne kendi yapıyor