20Elif26 ben mahalledeki kere her gün pişirdiği et veya tavuk varsa onlardan atıyorum, kemiklerini atıyorum, eğer yoksa peynir atıyorum artı her ay kasaba gittiğimizde eşim mutlaka ciğer-taşlık alır yarısını evdeki köpeğinize yarısını dışarıdaki kedilere veririz kaynatam aşçılık yapıyor artan yemekleri her gün getirip oturdukları mahalledeki köpekler in kaldırımın kenarına döküyor. Hem köpekler hem kediler artıklarıyla da kuşlar doyuyor onlar bile sırayla gelip yiyorlar izlemesi de ayrı bir mutluluk ve gurur kaynağı oluyor keşke herkes duyarlı olsa 2 lokma peynir bile atsanız mutlu olur yavrucaklar