20Elif26 ben çok korkarım kediden köpekten, bikaç kere cesaret etmeye çalıştım yaklaşmaya ama yapamadım, yenemiyorum korkumu. 😔 Şu an oturduğum yerde yok da, doğuda görev yaparken lojmana çok gelirlerdi. Evde artan yemekleri, ekmekleri hiç atmazdım. Koyardım bi köşeye akşam eşime verirdim o bırakıp gelirdi, yerlerdi afiyetle 😊 inşallah bi gün ben de şu korkumu yenip kendim beslerim, hatta bi ara evcil hayvan mı alsak dedim. Belki o zaman alışırım diye yine cesaret edemedim, alışmazsam o cana yazık olur diye. 🤷🏻♀️