20Elif26 Bizde her akşam mahallemizdeki köpeklere bişeyler bırakıyoruz çöp atmaya gittiğimizde ama aklım annemin binasındaki canımıniçi köpeciğimde kalıyor iki sokak ötemde ne zamann anneme gitsem kapıya kadar gelir benimle binanın önüne kadar gelip biz gidince oda geri dönüyor onu çok merak ediyorum aç kalıyormudur diye