ikiprensesannesiiiii Prensesannesiii26 orası ayrı çok şükür onu bana verene tabiki ama artık çok yoruldum
Prensesannesiii26 ikiprensesannesiiiii az daha dayan annesi iki hafta kalmış büyük ölçüde atağın bitmesine sonra herşey eskisi gibi düzenine girecek
ikiprensesannesiiiii LINDAMAY ay gerçekten mi ben de diş çıkarıyo herhalde diye diş jeli sürüyorm niye ağrısı geçmedi diyorum. Birtek ağrı kesici verince uyuyo
LINDAMAY ikiprensesannesiiiii doğması gereken tarih ve cinsiyeti ne bakayım? Arkadaşlar lütfen benimkine de bak diye sıraya girmeyin çünkü tek tek bilgi girilerek bakılıyor herkese bakmaya çalışırsam bütün günüm telefonda geçer ve benim de bir bebeğim var
ikiprensesannesiiiii Karadolap benim de öyle. Tam uyuyacak gözleri kapanıyo diyorum uyuyo yerimden kalktığım anda uyanıyo
ikiprensesannesiiiii Ceren0109 ben zaten evdeyim 5 aydır bir istanbula gidiyim kafam dağılsın dedim onda da corona dan dolayı dışarı adım atamadım
ikiprensesannesiiiii Firdevs67 aynen öyle ya eşimi bekliyorum gelsin de tuvalete gidiyim diye. O da pek yardımcı olmuyo ağlıyo sen bak diyo kafayı yicem
Ozgedoruk ikiprensesannesiiiii iyi geceler çayı mı deneseniz birde derdi olmasa uyurdu diş olabilirmi? Çünkü dişte huy değişiyor benim tek başına uyuyan bebeğim artık bazen kucakta pışpış yapmadan uyumuyor gündüz uykuları zaten Yok oldu sadece bir kez öğlen azıcık uyuyor ama iyi geceler çayına başladık erken yatıp erken kalkmaya başladı kendi kendine uyumaya çalışıyor bakalım daha yeni başladık sayılır
ikiprensesannesiiiii Ozgedoruk ya burada ne doktor var ne birşey kimseden tavsiye alamıyorum o yüzden
Ozgedoruk ikiprensesannesiiiii humanna küçük suluklar var ya 30 ml olan ona Yarım çay kaşığı koyuyorum yatmadan yarım saat önce veriyorum
Ozgedoruk ikiprensesannesiiiii bencede dene bizde etki etti dün gece 9 da yattı sabah ayarlı saat gibi 9 da kalktı ☺️ Birde kendi uyusa yeniden tam olucak biz 2 diş çıkardık düzen gitti neyseki arada kendi uyuyor umut var yani ☺️
S-seda Ceren0109 aynı durumdayım 3 ay 25 gunluguz düzenimiz alt üst oldu uykuya hasretım 20 gündür bu haldeyız bu gece toplam bir saat uyumadm
Ozgedoruk S-seda 4 aylık olmuş kullanabilirsin bencede doktor 4 aylık olan bebeklere öneriyoruz demişti ama zaten 3 ay 25 günlükse sıkıntı YÖK bi arkadaşım içinde sormuştum 3 ay 19 günlüktü yarım çay kaşığı kullanabilir demişti
Ceren0109 S-seda aynen canım bende öyleyim mal gibiyim yani gözlerim açılmıyor artık napalım geçicek inşallah bu günler
mervenisam ikiprensesannesiiiii insan ne kadarda çabuk rahata alışıyor değil mi😁 kızım bazı geceler çok güzel uyuyor ohh bende uykumu alıp mis gibi dinleniyorum😋 bi gece uykusu bozuldu mu bende alt üst oluyorum sakinlik felan gidiyor halbuki daha önce haftalarca öyleydik unutuluyormuş
Deletedmom131 ikiprensesannesiiiii Sakin olun oda bebek atak döneminde, korkuyor, cani yanıyor. Sizde böyle stres yaparsanız bebeğinize yansır daha cok korkar. Ben 19 aydır uyumuyorum cocuk uyumayı sevmiyor, yapacak birsey yok annelik kolay degil.
Ygtek ikiprensesannesiiiii 4. Aydan sonra uyku düzenimiz mahvoldu. 7 buçuk aylığız her sabah ağlayarak uyanıyorum yemin ederim. Bu kadar mı uyumaz bir çocuk. Gece 15 kere kalkıyorum sabah 6 dan sonra meme de uyumak istiyor saatlerce. Ayağıma koyduğumda kıpır kıpır 5 dakika da bir uyanır. Gerçekten ne sabrım kaldı nede pskilojim. Hiç iyi değilim bugün eşimle beşiğine alıştırıcaz inşallah başarılı oluruz.
snglkllgl ikiprensesannesiiiii bi kaç gündür tamda sizin yaşadıklarınızı yaşıyorum annelik çok zor evet ama binlerce şükür Rabbim onu bize nasip etti yerimizde olmak isteyen kişi çok bunu da bi düşünün