ikiprensesannesiiiii akşam 8de yatıp sabah 8e kadar mı 👀 öyle bebek varda bizinkiler neydi 👀 yani biraz sakın olun derim, büyüdüğü için uyku arası açılır. bence zamanında çok uyuduğu için de uykusuda olmayabilir. Uyumak için zorlamayın, bırakın uyumasın. Uykusuz kalın gözleriniz kan ağlasın ama yinede uyumasını ne olcakki. Vaktinizi güzel geçirin, pozitif düşünün 🙏 belkide siz strese girdiğiniz için bebekte hissediyor