Gdogru sevgi91 emzirme sütyeni ve emzirme atleti elim kolum çok memnunum. Çok rahatlık. Bir kere normal sütyen taktım illallah ettim
Derya91 Sporcu atleti kullanıyorum o kadar rahat oluyorki daha önce bilseydim boş yere emzirme sütyenine para vermezdim lazım olacak diye 3 tane almıştım bide doğumdan önce ama hiç rahat edemedim
Tosbigim sevgi91 evet 2 tane aldım valla 6 aydır hep onları kullanıyorum. Normal sütyen hiç kullanışlı olmuyor. Baya eskidi emzirmeyi kesince atacağım..
Organiktavuk sevgi91 canım normal penyeler kullanışlı değil ama evde iş görür ben 2tane onlardan almıştım olmasa da olur 2tanede pentiden aldım kızım 14aylık sapasağlam hala kullanıyorum normallerle emzirme çok zor oluyor denedim bir kaç kere rahat edemedim süt akması falan olursa bir tane yedek olsa iyi olur
Ays_ays sevgi91 eğer atlet kullanan birisiyseniz bence atletini alınçok meşhur değil birazda pahalı sütyene göre lcw da 40 TL ancak internetten 25 felan satılıyor 2 tane alsanız idare eder bence
Barishsmom sevgi91 ben evde sütyen giymiyorum dışarı cıktıgımda giyiyorum emzirme sütyenini penye olandan alın kullanışlı oluyo genelde ama evde yorucu yenidogan doneminde daha yorucu ola bilir cunki sürekli emziriyosunuz
Tuba sevgi91 11 ay emzirme sütyeni kullandım çok rahat ettim. 🥰 3 adet var bende. İlk zamanlar süt taşması çok oluyor gerekiyor yani yedekte bi kaç tane🙂
1pamukseker Ben de emzirme atleti aldım iki tane,bebeğim 4 aylık hala kullanıyorum,evde dışarıda çok rahat oluyor,sütyenle emziremiyorum ne ben ne bebeğim rahat edemiyor,üç tane falan almakta fayda var bazen bana iki tane bile yetmiyor 🤗
sokomel benim üç tane emzirme sütyenim var bunları hamileyken kullanmaya başlamıştım normal sütyenler olmamaya başlayınca. şimdi üç tane yetmiyor bile. birini emzirirken diğerinden süt sızıyor bazen göğüs pedinden de sütyene geçebiliyor sütyen çabuk kirleniyor. çıtçıtlarını takmıyorum genelde sadece yukarı çekiyorum duruyor zaten gevşek de olsa. sütyensiz geçirmiştim ilk haftamı sonra gümüş kapak ve göğüs pedi kullanmaya başlayınca sütyensiz olmadı. bir tane de emzirme atletim var lcw nin göğüs kısmı kaplı. ondan da memnunum. yani normal sütyenle olacak iş değil bana göre. olmazsa olmaz bence emzirme ürünleri.
02022020 Emzirme atleti desteksiz olanları çok rahat destekli almıştım onu sevemedim dışarı çıkarken kullandım 1 2 kez sıkı geliyor Civilden atlet almıştım tavsiye ederim memnunum
Deletedmom388 sevgi91 Ben 7aydır kullanıyorum çok memnunum. 4-5tane aldım değişik değişik kullanıyorum😃 Pamuklu olanlardan ama kaplı olanlardan değil.
Kubuu1 sevgi91 hiç kullanışlı değil iyiki bir tane almışım sporcu atletleri ve balensiz kapsız sutyenler çok kullanışlı rahat oluyor
Semanuryvz sevgi91 süngerli olmayan emzirme sutyenleri ve atlerini kullanabilirsiniz. 3 tane almıştım atlet 2 tanede sutyen. Sutyenleri neredeys ehic kullanamadim hem sert geldi hem kullanışsız oldum atletlerden devamını aldım 😌 büstiyer şeklinde balensiz olan emzirme sutyenlerinden de çok memnun kaldım