Byzmsl sevgi91 dogum yapalı 9 ay oldu hala emzirme südyeni kullanıyorum çok rahat ve kullanoşlı ben iki tane almıştım pişman oldum keşke 5 tane alsay ısım hatta destekli ucunu belli etmeynleride varmış ben çok memnun kaldım
Kereminannesiii sevgi91 çok kullanışlı başta 2 tane almıştım kullanır mıyım bilmem diye Doğum yaptıktan sonra birkaç tane daha aldım. Açıp emzirmek çok kolay oluyor
Dorukcum_16 sevgi91 emzirme sütyeni mantigi harika cok kullamisli. Fakat sutyenn oldu icin cok sert bebege emiş rahatligi vermiui. Atletler daha yumuşak
ankarahanimefendisi Deletedmom819 emzirme sütyeni kullanıyorum memnunum ben yarım atletler de çok rahatsız oldum çünkü göğsüm süt dolu olduğundan alta doğru sarkıyor çok terletiyor yarım atlet aynı şekilde göğsümün ortasıda su içinde kalıyor. Deletedmom819
Deletedmom819 ankarahanimefendisi bilmem bende aldım evet tek başına terletiyor ama ince askılı atleti altından giyiyordum😂emcüklenceği zaman da açıyodum üstten çıkartıp emziriyldum hatta bugünde giydim öyle yapıyorum😃
Esraela_ sevgi91 ben 6 aydir kullaniyorum sütyeni emzirme atletimde var ama gögüslerim büyük oldugu icin rahat edemiyorum. 6 tane var emzirme sütyenim.
Prensesannesi53 sevgi91 valla ben 1 tane almıştım ama bn evde kullanmiorum hicbsey sadece dsari cikarken filan taktigim icin 1 yeterli gelio bna evde genellille icimde bsey olnuyor :))
[silindi] sevgi91 Normal sütyen takamazsınız zaten hem rahatsız olur kullanım açısından hem de ağrı yapar. Emzirme atleti ya sütyeni tercih edin hangisini isterseniz. Pentiden aldığım emzirme sütyenlerini kullanıyorum çok da memnunum ben atlet giymeyi sevmem
[silindi] sevgi91 ben normal sutyen kullanıyorum içi boslardan. Hemen ındırıyorum tek taraflı emzırme sutuenınden daha kolay açılıyo
Ahadensar25 sevgi91 valla kzum harikaaa öyle böyle değil rahatlıgı kesinlikle kullan derim 2 yada 3 tane olsun yeterli yıka giy yani harikaa al
2girlsmom sevgi91 emzirme sütyeninin bana hiç bir artısı olmadı bence gereksiz. Spor atlet tarzı bir şey alınabilir.
Ates33 sevgi91 benim göğüsün küçük ve bana göre en gereksiz şeylerden biri herkes al dedi 4tane aldım ama kullanamadım
sokomel Y29- evet benim başlarda çok acıdı gümüş kapakla rahatladı. ilk birkaç ay ara ara acıdıkça kullandım.