sevgi91 Yeni doğum yapan anneler emzirme sütyeni ne kadar kullandınız bir tane var elimde daha kaç tane almalıyım veya gerek var mı normal sütyenle emzirmek zor olur mu henüz doğum yapmadım bu arada.
Deletedmom819 sevgi91 hayır atlet daha iyi. Emzirme atleti ve sporcu yarım atletiyle geçirdim 4-5 ayımı ve çok rahat. Sütyen çok yoruyor çıtçıtını çıkart indir tak zor
Tugceva sevgi91 merhaba 6bucuk aylık oldu kızım hala emzirme sütyeni kullanıyorum ve emzirme atleti.digrr sutyenle zor oluyo emzirmek yani ben zorlaniyorum🤷♀️kullanışlı tavsiye ederim
Aryasare sevgi91 Lohusa atleti kullanıyorum 4 bucuk aydır cok memnunum emzirme sütyeni hiç kullanmadım
Selince sevgi91 3.5 ay oldu doğum yapalı bir kez falan kullandım. Atletle eziyorum içimde sütyen takmıyorum hiç zor oluyor.
ankarahanimefendisi Deletedmom819 emzirme sütyeni kullanıyorum memnunum ben yarım atletler de çok rahatsız oldum çünkü göğsüm süt dolu olduğundan alta doğru sarkıyor çok terletiyor yarım atlet aynı şekilde göğsümün ortasıda su içinde kalıyor. Deletedmom819
Gamzesizgamze sevgi91 2 aylık bebeğim. Atlet olanını kullanıyorum ben de gayet memnunum ama bence tek kalmasın değişmeli giyin. Normal sütyen sadece kaplı olmasına rağmen göğsümde süt biriktirdi şişkinliğim oldu. Ben hiç kullanamıyorum
Minikcivcivim sevgi91 3sütyen 1atlet vardı baya 6 ay kadar kullanmışımdır çok kullanışlı oluyor hele ki sürekli meme isteyen bebeklerde acayip kolaylık sağlıyor 👍🏻
Nefest sevgi91 ben 1 sütyen 1 atlet almstm lcwden. Baktım atlet cok rahat dogumdan sonra yine atlet aldım. Sütyeni dısarı cıkarken takıyorum boşa gitmesin diye oda😅
Annelik00 sevgi91 kesinlikle atleti ben aldım südyen olanını ama en fazla 2 defa kullanmışımdır emzirme atleti daha kullanışlı
happilyeverafter Ben de hem emzirme sütyeni hem emzirme atleti var. 4 ay oldu doğum yapalı hep onları kullanıyorum. Atletleri lcw den almıştım. Sütyenleri h&m den. Hepsinden çok memnunum.