DevranAlp MltmBrkn ya bebeğim kabız oldu bilmiyorum ya gaz damlasından yada sağlık ocağının verdiği d vitamin ilacı yüzünden üç gündür neler çekiyo yavrum ağlayınca gözleri ıslanıyor
DevranAlp MltmBrkn ya bebeğim kabız oldu bilmiyorum ya gaz damlasından yada sağlık ocağının verdiği d vitamin ilacı yüzünden üç gündür neler çekiyo yavrum ağlayınca gözleri ıslanıyor
MltmBrkn DevranAlp bende Nurse Harvey’s kullanıyorum başladığımda ilk 2 gün çok güzel yaptı sonra kabız oldu fitil kullandık şimdi yine zorlanıyor bende sizin gibi acaba ilaç mı yaptı diye düşünürken yorumunuzu gördüm
hilalndrnbtu DevranAlp sağlık ocağı bize de monovit d3 verdi. kızımda kabız yaptı. doktorumuza söyleyince coledan d3 ile değiştirdik monovit i bırakınca düzeldi. bazı çocuklarda kabız yapabiliyormuş
Alimran Demetevren 5 ml üzerinde yazıyor ama çok fazla geldi bana veremiyorum 1 yada 2 ml veriyorum 3 ay 10 günlüğüZ veriyim mi 5ml
Demetevren Alimran tabi tabi verin ben 5 ml basladigimda oglum 35 gunluktu gunde 3 kere 5 ml verin ben alistirma biberonuna koyup su gibi iciriyodum sizde ole yapabilirsiniz siringayla birden fazla veririmde bogazina kacar diye biberonla verdim
Elaninannesi Alpim benım bebegımde cok gazlı sap sımple verdım hıc bırseye yaramadı bu hemen ıse yarıyomu bıde hep ılık mı vermek zorundayız
Ecee Kaganpasa20 o dert bendede var genelde pırt pırt yapacağında yada tuvalet yapacağında bağırıyor yapınca geri uyuyor
Demetevren Kaganpasa20 evet gaz sikistirip cikaramadiginda sanci veriyor o seside sancinin acisindan cikariyo benim oglumda oleydi
ZeynoEylul24 Kaganpasa20 bize metsil çok iyi geldi hemde çok ucuz bir damla. Sağlık Ocak’ları bile veriyor. Yaninda da biogaia kullan ise yarar insallah.
Duygue Kaganpasa20 evet doktor tavsiyesiylede alabilirsin gaz damlaları denemeyle alıyosun zaten çok çeşit car deniyceksin hangisi iyi gelirse bağırsak düzenleyici bu biogaia
Alpim Elaninannesi cok olrsa iki cay kask veriom bi sabah bi aksam valla cok iiyi geliyor canim benmkine memnunum😍