Kaganpasa20 Sab simplex kullanıyoruz. Önce günde 3 kere 5 damla kullanın demişlerdi 20 günlüktü. Sonra 30 gün kontrolünde günde 4 kere 8damlaya çıktı. Öyle iyi geldi biraz. Ama bebeğim kolik olduğu için, masaj müzik vs dışında bugün kiraz çekirdekli kemer ve patik aldım. Uyku neymiş, oturmak uzanmak neymiş kocamı beklemeden tuvalete gidebilmek neymiş gördüm hele şükür.