Ayazz444 doktor günde beş ml üç öğün kullan dedi ben iki öğün kullanıyorum. Çünkü yetiyor. Şuan gazını kendi rahat çıkarıyor gece dört saat uyuyor gündüz iki saatte bir emiyor. Haftada belki bir belki iki haftada bir sancısı oluyor o da tahmin.. Diğer metsil çok eski bir ilaç annemizin nenemizin zamanı.. İçinde tamamen bitkisel ürünler var ve koenziöm A ve e vitamini var. Tabi yine tercih senin. Ben çok memnun kaldım başka hiçbir gaz ilacı denemedim. Damla olanı kullanıyorum.