Elif4d merhaba guzel anne. Kendi tecrubemden yola cikarak anlaticam. Ben bir saat diye biliyorum cunki mamanin uzerinde oyle yazilmis. Eskiden hic bir saati beklemezdim cunki 60_90 ml yerdi ve yarim saatde yer bitirirdi. Gelin gorunki 4cu ayinda mama meme resdi yasadik ve 120ml yemegi bir saatden fazla surede yiyordu. Bir saate 60-70 ml yer geri kalani kaliyordu bende atiyordum. Ama bes daiika sonra acikiyordu mecbur yenisini yapiyordum. Buda mamanin cabuk bitmesine neden oluyordu. Acikcasi maddi ve manevi (surekli at yenisini hazirla) zor geliyordu. Ve ben mamayi bir saat 15dakika icinde iciriyordum. Bir kac defa boyle yaptim. Sonra ama caresini buldum. Ve ne yalan soyleyeyim bebegim oyle daha guzel yemeye basladi. Simdi burdaki yazilari okuyunca nedeninide anladim. Tadi degisiyormus ama ben fark etmemisim. Ben ne yapiyordum surekli atmamak icin 60 ml yapiyordum yiyordu. Sonra 30-30 yapmaya basliyordum. Inanirmisiniz oyle 150 yemeginogrendi 5aylik cocuk. Simdi de bazen 90+60 olarak yapiyorum. Yani bilmiyorum sizin mamayi uzun zaman saklama nedeniniz ne diye ama benimle ayni durumdaysaniz bu yolu deneyin. Boyle yaptikdan sonra hic mama atmadim daha israfli kullanmis olduk ☺️