Altayin_annesi öncelikle merhaba 😊 benim ikizlerim var gündüz beklemeye gerek kalmıyorda gece yapıyorum mesela uyumuş oluyor dalınca uyandırmak istemiyorum sonra ben uyuyankalıyorum derken bazen bir saati geçtiği oldu. Bide kızım kusuyor sizin yaptığınız gibi bende 30 45 30 gibi yediriyorum tek seferde yiyip hazmedemip kusucağna böyle verip daha çok yiyor mamada araya gitmiyor 😊