Arasannesi Edaeylul aile ve sosyal calısma bakanlıgına dilekçe verılıyor eşim halletti benımkını iş yerınden
Asaf01 Edaeylul raporun otomatik düşüyor canım Sgk sistemine ve ödemen yapılıyor Sgk da çalışıyorum ben 😊
Mine25 SEREZ bide bitip bitmediğini anlayamıyosun bile ben 2 parça halinde aldım bitti sandım 1 ay sonra baktım 2500 bidaha yatırmışlar sık sık takip etmen lazım
Kbryzr Asaf01 doğum yapalı 14 gün oldu benim doğum öncesi rapor param yatmadı canım adanadayım neden acaba
Asaf01 Edaeylul yani sorayım diyeceğim canım ama şuan ben ve oradaki arkadaşım izinde virüsten dolayı
Kbryzr Asaf01 canım emzirme ödeneğide doğum öncesi rapor parasıda e devletten bakıyorum yok görünmüyor neden olabilir sence
Edaeylul Asaf01 iş yeri raporumu girdiğini söyledi şidöi önce SGK onu mu onaylayacak bide aylık girmiş nasıl olur ki senide çok sıktık ama ☺️🙄
Asaf01 Kbryzr kurum ödeme yapmamıştır canım bizden ödeme yapılıyor onay veriliyor sonra PTT ye düşüyor yani baktırabilirim ama TC lazım
Asaf01 Edaeylul rapor bize düştü ve işyerin çalışmazlık bildirimi yaptıysa biz direk kontrol edip onaylıyoruz canım yani anlattığına göre bizim kurumun ödeme yapması lazım senn
[silindi] Edaeylul doğum parası ve emzirme parasi varsa banka kartın oraya yatıyor e devlet üzerinden tanımlama yapabiliyorsun