Canım doğum sonrası raporun varsa hastaneden sana bununla ilgili belgeler veriliyor canlı doğum gerçekleştirdiğine dair o kağıtlarlar sgkya gidiyosun 1-2 ay sonra doğum paran süt paran hepsi yatmış oluypr ama doğum parasını tek seferde almıyorsun onu e devletten sürekli takip etmen gerekiyor