Kbryzr Asaf01 canım ben bugğn 170 i aradım işyeriniz raporu onaylamamıs dedi muhasebeciyi aradım onayladım virüsteb dolayı işlenmemiştir henüz tam kadro çalısmıyorlar dedi bilemedim ne yapacagımı
Asaf01 Edaeylul rapor bize düştü ve işyerin çalışmazlık bildirimi yaptıysa biz direk kontrol edip onaylıyoruz canım yani anlattığına göre bizim kurumun ödeme yapması lazım senn