Anneyim2 gittim amaaaaa tam bir rezillik ve tedbirsizlik o kadar pişmanım ki şuan anlatamam. Fazla kimse yoktu. Arabada vurulmasını teklif ettim. Kayıtta bi çalışan var hep cazgırdı maalesef hemen hayır öyle birşey yapamayız. Bizde içerdeyiz felan diyerek karşı çıktı. Neyse bismillah dedim içeri aldım bebeğimi ama aşıyı yapan adam resmen elinde ne eldiven ne maske :( öylece dolanıyor diğerleri hep tedbirli giyinmiş o hariç. Birde ellerini yıkamadan bebeğe dokunmaya çalıştı bıngıldak kontrolü için. Elinize eldiven takın maske giyin lütfen dedim yüzüme sanki cok tuhaf birşey demiş gibi baktı :( cok pişmanım gittiğime. Allah’a emanet yavrum. Ama bu kadar tedbirsizlik olur mu Allah aşkına bebeğe aşı vuracak adam öyle geziyor. Birde yaşlı dede girdi aşı odasına bebek var lütfen çıkın dedim :(
`geldim ama birde bana sorun şuan nasıl üzüldüğümü. Allahım esirgesin korusun tüm yavruları dua ediyorum. Bu devlet istediği kadar tedbir alsın, insanlar uygulamadıkça boş