Hn-123 Arabanız ile yada taksi ile sağlık ocağının önüne gidin , sonra siz maske eldiven gibi korumalarınız ile hemşireye gidip rica edin bebeğim kapıda, aşısını arabada yapar mısınız buraya sokmak istemiyorum diye ☺️ Ben bu şekilde yaptım hemşirede sağolsun gelip arabada yaptı aşıyı , sonra hemen eve döndük , bi sorun olmadı