Hn-123 Yarın 18.ay aşısını olacağız.Görüştük telefonda ertelemediler.Gittiğimizde direkt içeri almıyorlarmış.Önce dışarıda bekliyormuşuz,içeri sırayla alıyorlarmış.Sıranız geldiğinde hemen bir yere temas etmeden,girmeden direkt aşı odasına alacağız,orda da kucağınızda vurulacak hemen dediler.odaları da dezenfekte ediyorlarmış sürekli.
Yapacak bir şey yok,evet korkuyorum ama aşılar da önemli.ertelemek istemiyorum.önlemimizi alıp,söylediklerine dikkat ederek yaptıracağım.