Rahbel04 birincisi babanız doğru olanı söylüypr onun dava açması sizin haklılık payınızı daha da yükseltir. Ben değil o istedi der istediğinizin üzerinde şeyler alırsınız. İkincisi; o adamdan size koca da olmaz çocuğjnuza babada. Siz sevgili değilsiniz kullandım attım desin, siz sevgili değilsiniz barışmak için adım atıp sizinle birlikte olup sonra tekrar yapamam desin. Bir kere bu ne kadar acı bir durum onun için adamlıktan nasibini almamış. Kusura bakma ama seni istemeyip sana ihtiyacı olmayan bunu böyle düşünen bir adama umut bağlama senin de ona ihtiyacın olmasın. Arkanda duran bir ailen var bunun olmasını isteyen ama olmadığını gören katlanmak zorunda olan o kadar çok kadın var ki. Ayakların üzerinde dur sağlam bas güzel adımlar at o adımların da hep çocuğun için olsun. Bir baba çocuğunu özlerse eşini özlerse evinde huzuru sağlamak için de herşeyi yapar. Sizin eşinizin yaptığı karaktersizlik. Allah yüzüne bakmış da kurtulmuşsun. Çocuğuma nolur babasız nasıl büyür deme öyle de güzel büyür ki, annesine dğeer vermeyen dışardakilere kulak asan onlarla takılıp evine barkına bakmayan adamdan baba da olmaz. Bir kadın olarak, bir anne olarak yazıyorum bunu sana. Bugün neden dediğin şeylere ilerde iyiki diyeceksin emin ol. Ona güvenip tekrar olabileceğini düşünmen hataymış. Evine barkına özen göstermemiş sorumluluklarını yerine getirmemiş sana tekrar nasıl bir kapı açabilir ki o. Merak etme bugün ağlayan sen yarın güleceksin, bugün gülen o yarın ağlayacak ama çok geç olacak. Sevgiyle kal canım. Bebeğine de güçlü kadın nasıl olur göster. sen ona anne de baba da olursun ♥️