Rahbel04 ben de boşandım canım benim de kızım var. Görmek istediği zaman gösterdim ama bi ay sürdü 8 aydır görmüyor. He şimdi yine görmek isterse gösteririm çünkü sen saklarsan kıymete biner üstüne düşer canını sıkar. Ama görünce ulaşılabilir oluyor o yüzden üstüne düşmüyorlar.
Ben sadece babanesine göstermedim biraz çatlak bir kadın kendi başına gelme babasıyla gel göreceksen dedim. O da vazgeçti görmekten.
kızını görmek isterse görsün.
ben busüreçte psikoloğa gittim tavsiye ederim gerçekten iyi geliyor. Psikolog bana demişti ki o kişi artıl senin kocam değil ama kızının babası, hayatında o şekilde yer almaya devam edecek. Eğer kendini buna alıştırırsan o kişiyi görsen de kalben daha rahat olacaksın . Allah yardımcın olsun canım zor ama inşallah hayırlısı olur
bir de istersen istihareye yat.