Rahbel04 herkezin yasadigi kendine agirdir allah böyle seyleri kimseye yasatmasin, kendimi senin yerine koyarsam birdaha asla dönüpde gecmise bakmam üc bes gün hadi ay olsun aglarim ama sonra siktiri cekerim kafamda bitiririm yerin dibine batsin askim benle yattikdan sonra yine terkedecek adam degilmis baban cok hakli hayatini evladina adamalisin bence, ve unutma erkek cok hayatta dünyada bulursun yeniden seversin belki ama evlad asla.. üzülme canim baska seylerle meskul olmaya calis hatta kötü birsey degil bu tedavide görebilirsin. Belki is isten gectigi vakit pismanlik yasayip kizini özleyecektir cünkü cok eminim ailesinden elbet birgün darbe yiyecektir.