Rabiapnr güzel dilekleriniz için teşekkür ederim , aslında şu an ıslak mendilini bile yeni doğanlar için olandan kullanıyorum ama olmadı pamukla silerim gerekirse şampuanı da değiştiririm ama sadece 1 kez yıkadık doğduğundan beri bide bugün boynu böyle olunca herkes yıkayın yazmıştı diye yıkadım, benim kızımın vücudunda dökülmeler oldu ama büyüklerimiz kilo alıyor derisi geriliyor dedi bende çok üstünde durmadım , acaba bizim ki alerjik bi durum mudur