Eeebr Sıcaktan olur benim Bebeğim de de var kat kat giydirme çok biz üşüyecek diye kat kat bildiriyoruz bunalıyorlar. Yıka güzelce. Yıkamıyorsan sil koltuk altı boynu filan pisik oluyor çok yıkamayınca. Burun benim de aynı şuan her gün kapanıyor. Serum fizyolojikle ve otro bebe ile acabilirsin doktorumuz bize öyle söyledi. Burnu kapalıyken süt boğazına kaciyor
2_prensesin_annesi Eeebr ben öyle kat kat giydirmiyorum bebeğimi normal 5 li hastane çıkışları varya onları giydiriyorum sadece , tıkanıklık için bizde aspiratör kullanıyoruz ama sadece o an rahatlatıyor yarim saat sonra yine tıkanıyor burun ilaç da kullanamıyoruz
Gamzeli03 2_prensesin_annesi hemen geçmiyor zaten benim bebeğim de öyle idi yüzü boynu kafası sonra sonra geçti netten de bak ister ben netten baktım normal olduğunu yazıyordu
2_prensesin_annesi Gamzeli03 internette bi sürü şey çıkıyor o yüzden deneyimli annelere sormak istedim 🤗
Mahmure 2_prensesin_annesi örgü bişey giydirme yünlü şeylerden belüş oyuncakalrdan uzak tut toza alejsi olabilir bnm oğlanda ole tıkanyodu halıları bile kldrdk burnunu aspire et sıksık
2_prensesin_annesi Mahmure kuzum bizimki doğduğu andan itibaren bu sorunu yaşıyor malesef , çocuk doktoru da 2 güne geçer demişti ama 12 gün oldu halen geçmedi
Mahmure 2_prensesin_annesi 40lanınca az bi suya tuz koyuyrsun yıkadgn suyun hebsıne değil yıkıyn en sn o tuzlu suyla eklem yerlerine suruyon koltuk altı falan terlemean kokmasın ilerde diye
2_prensesin_annesi Mahmure ayy daha 1 ay var 40mıza😁 gerçi büyüklerim 20 günlük olunca da tuzlama işlemi yapıyor😏
Gokceninannesiiyim 2_prensesin_annesi canım öncelikle hayırlı olsun bebeğini Allah bağışlasın. Bana da isilik gibi bebeğini çok giydirme ayaklarına iki kat çorap pijaması kalın ise tek kat değilse iki inceyi üst üste giydir. Üzerine bir tane uzun kollu çıtçıtlı badi ve bir tane de üst giydir. Yün tarzında yelek giydirme. Kıyafetler ini sabun ile yıka yumuşatıcı kullanma
2_prensesin_annesi Gokceninannesiiyim yok canım kalın giydirmiyorum zaten çamaşırlarını da şu ana kadar hep kayınvalidem yıkadı ben sezeryan dogum yaptığım için yattım 10 gün kadar ama çamaşırlarında hiç toz kalıntısı olmuyor
Tugcecakir 2_prensesin_annesi canım yeni doğsn bebeklerfr oluyor benim bebeğimdefe vardı mustela stelatopıa creme emollıente kullandık iyi geldi
[silindi] 2_prensesin_annesi bizimde boyle olmustu doktor dalin sampuan dan demıstı unı Baby kullan dedı sonra gectı bırde sık sık yıka bence rahatlasın yani en azından gun asırı zaten gobegı dustuyse sıkıntı olmaz
2_prensesin_annesi [silindi] valla yıkama işine büyüklerimiz karşı çıkıyor bebeği hasta edersin diyorlar zaten nefes almada zorluk çekiyor bebeğim korkuyorum o yüzden, hastaneye de gidemiyoruz corona virüsü yüzünden napcaz şaştık kaldık
291119 2_prensesin_annesi Öncelikle hayırlı olsun canım. Benim bebeğimde böyleydi bebeğini sürekli banyo yaptır hasta olur diye korkma. Geceleri uyurken bile üzerini çok kalın örtme oda ısın 26 derece olsun bize doktor öyle söylemişti.
2_prensesin_annesi 291119 göbeği düştü ama bebeğim nefes almakta zorlanıyor burnu hep tıkalı evin ısısı da güzel fakat yine de yeni doğmuş bi bebek üşür daha çok soğuk alır, hastaneye de gidemiyoruz zaten
Endegerlimoglummm 2_prensesin_annesi ben isiliğe kullanmadım ama sivilcelerr ve özellikle pişiğe birebir. Sivilcelere İyi geliyorsa isiliğe de iyi gelir canım inşallah duzelir.
Byzgl_2019 2_prensesin_annesi isilik olmuş hergün yıkamak lazım. Yıkayamasan bile pamukla ıslatıp sil
annebusesi 2_prensesin_annesi nefes alırken zorlanıyorsa doktorunuzla iletişime geçin. Bu isilik gibi duruyor ama belkide alerji vs. Olabilir en iyi doktor yönlendirir daha çok küçük bebişiniz. Geçmiş olsun
2_prensesin_annesi annebusesi 5 günlükken gitmiştik doktora hafif soğuk almış dedi ama ilaç vermedi bol bol emzir geçer dedi ama halen değişen bisey yok, şu virüs olaylarından dolayı sık sık hastaneye de gidemiyoruz henüz devamlı gittiğimiz bi doktor da yok
2_prensesin_annesi Mammakup evet alerjik de olabilir ama kızıma hiç yünlü bisey giydirmedim ,, yediklerime dikkat etmiyorum alışması açısından ama sanmıyorum ondan olabileceğini,,
Crnefe 2_prensesin_annesi yok canım olmaz zaten az bi yağla masaj yapar gibi vücudu emiyor yağı bide küçük olduğu için zaten ilk 3 ay yapmıştım ben
My_son 2_prensesin_annesi valla verdi doktor bize bende kullandim canim kullanan vardi arastirdim da. Kortizonsuz verdi ama o gecirmedi sonra bunu verdi