Merhaba kızlar 12 gün önce doğum yaptım kızım doğduğundan beri bi sürü sıkıntı yaşıyoruz korkudan hastaneye de gidemiyoruz nefes alırken zorlanıyor kızım günde 2 defa aspiratörle burnunu temizleyip rahatlatmaya çalışıyoruz ama yine de durum aynı, şimdi de boynu nokto nokta kabardı biraz pudra ile cildini kurutmaya çalıştım ama olmadı hamedan pişik kremi sürdüm geçmedi, tecrübeli anneler başına böyle bisey gelen var mı

bi bakar mısınız