Prensesssss Depresif_polyanna aynilari bende yapıyorum bizde ayri yatiyoruz ve onun yatti elledigi esyalara 9 saaat dokunmuyorum prizler kollar hergun siliniyir kolanya banyoda yatak odasinda giris kapida geryerde var dezenfektanda var ama işte gece gelince kizi alio öpüyor gecenin 4 5 olduğu icin uyuyor oluyorum fark edince yapma diyorum yanlış anliyip aliniyor kızım dogdugundan beri annem benim kadar onunla ilgilendi iki ay beninle uyudu kızıma çok bağlı 1 hafta görmediği için çok üzgündü arada kaçamak yapiyor yalvarıyor neolur birkere göreyim diye mecbur onada gösteriyorum kaynanam pek sormaz kızımı ama ben çıkmadigim icin hafif tiripliler öle yani çok tuaf bir durumdayiz rabbim yardimcimiz olsun ama bu gidişle zor kimsenin umrunda degil bu hastalik ragat rahat geziyorlar
Prensesssss Songul_hamza size söyle söyliyim corona olan bir bayan dokundugu posete bile doktorlarin dokunmadigini söylüyor esim hergun parayla insanlarla temas içinde ya ona bulastiysa ayni odada uyuyarak bize bulaşırsa diye tedbir amacli bence bir süre herkes ayri kalmali calismayan biri olsaydi sorun olmazdi
Depresif_polyanna Songul_hamza gelince duşa giriyor tuzlu su ile gargara yapıyor, burnuna da çekiyor. Sonra önce kolonya ardından dezenfektan sürüyor sonra merhabalaşıyoruz. Gece de kızımla sabaha kadar aynı havayı solumamak için bizden ayrı yatıyor. Oturma odası sık sık havalanıyor biz otururken ama gece yatak odası sabaha kadar havasız maalesef. En azından elimizden geleni yapıyoruz. Bundan sonrası allahın takdiri.
Sakura-chan Bence herkese bulaşacak . Asıl hava yoluyla bulaşıyor biz istediğimiz kadar önlem alalım. Şuan eşim ve ben hastayız. Öksürükle başladı bugun boğaz ağrımız var . Corona dan şüpheleniyoruz. Ateş falan yok. Belki bir çoğumuz geçireceğiz grip sanacağız
Kumrununtanesi Sakura-chan Bizzat geçirdik ev iceri atlattık çok şükür bundan bir ay öncesine kadar..
Prensesssss Mertmete babam mida merakt ederim ama annem hep aklim onda cok kiziyorum disari cikmasina hep gözüm ustunde astım hastasi onun icin cok tedirginim
Songul_hamza Prensesssss evet haklısın ama oda bı yere kadar sonuçta birbirinizi goruyorsunjz Allah’ım korusun hepimizi evlatlarimizi keşke çalışmasalar bnmde eşim calisyor oda tedbirli davraniyo ama hayirlsi olsun canım
Songul_hamza Depresif_polyanna tabikide bizimkide işten gelir gelmz çoraplar dışarda çıkarılır öyle halıya basar ayakabi zaten dsarda direk çamaşırını çıkarır makinaya atar bn montunu balkona aşarım direk ellerini yüzünü yıkar kolonya kullanır temz kıyafet giyer biz aynı ortamda uyuyoruz bn de zaten obsesiflik var zaten ruhum daraliyo ayrı yerde kalsın pek istemiyrm Allah’ım korusun hepimizi yardım etsin bize
yldrm986 Prensesssss sizin bulgular panik atak gibi duruyor.Ben hemşireyim,burada okuyanlar da bilsin istiyorum Corona hastalarında kesinlikle burun akıntısı yok,nefes darlığı,solunum sıkıntısı çok sık görünüyor maleseff 😔
Elvn94 Prensesssss bnde ayniyim dusundgmden beri derin nefesimi almakta zorluk cekiyom dusune dusune ne hale geldik
yldrm986 Pnrdgn ben ücretsiz izindeyim, arkadaşlarımla konuşuyorum sürekli onlardan aldığım bilgiler bunlar canım,geçen hafta 2 gün desteğe gittim korona görmedim 🤦🏼♀️
G-K Prensesssss aynı şeyleri bende düşündüm ağladım bile ama artık tedbirimi alıp gerisini ALLAH ıma bırakıyorum.