Çevrenizdekiler ve eşiniz nasıl bu kadar duyarsız olabiliyor? Ben ilk vaka açıklandığından beri kapıdan adımımı atmadım, sadece balkona çıkıyoruz. Annemi babamı görmüyorum. Evime bir kişi bile girmedi. Bebeğime bir kişi bile dokunmadı. Eşim de işten gelince ben kapıyı açıyorum, bir yere elini sürmeden banyoya giriyor, kapıları ben kapatıyorum, ışıkları ben açıyorum. Dezenfekte olmadan asla bana da bebeğime de dokunmuyor. Ayrı odalarda yatıyoruz, bardağımız ayrı, havlu bile kullanmıyoruz artık. Ben her gün kumandaları, elektrik düğmelerini kapı kollarını, telefonlarımızı temizliyorum. Evi sık sık havalandırıyorum. Sık sık nevresim değiştiriyorum. İşten gelince eşimin montunu güneşe asıp havalandırıyorum saatlerce, ayakkabılarını da balkona koyuyorum. Ekmeğimi evde yapıyorum, marketten alınanları da temizleyip öyle içeri alıyorum. Elimden gelenler bunlar, ben kendi ohalimi böyle ilan ettim. Bunlara rağmen bulaşırsa da allahın takdiri derim. Tedbir bizden takdir Allahtan.