Nasıl olduğumuzu da hemen anlatayım herşey oglumun1 yas aşısına gittiğimiz de oldu bu Corona yeni yeni Türkiye gündeminde idi.Ben normal de de temizim ki hastane ye gidince zaten eve gelip duş alan biriyim bebeğimi de aynı sekilde. Neyse sağlık ocağına girdim hemşire mizin olmadığını söylediler tamam iyi güzel çıktık çıkarken bir dede arkamda hapsurdu adamcağız ağzını kapattı kapattı da sonradan yapacak birşey yok ensemde hissettim o hapsurugu. Eve geldim duş falan iki üç gün sonra damağımda tad alamadım hiç hemde burnum koku alamıyor ki normal de kokuyu tadı acayip iyi alan bir insanım. Ertesi gün boğaz ağrısı ateş o gün gittim doktora serum hava vs eve geldim şükürler olsun bitti hastalık derken oğlum burun akıntısı öksürük belirtisi gösterdi hemen gittim doktora burnundan ornek alındı . Şükürler olsun çıkmadı birşey ertesi gün iyi oldu. Serum fizyolojik le vs idare ettik.Sonra sonra derken ana baba oldu.Acikcasi bizzat yasadik.Sukurler olsun atlattık belki evde otursaydim böyle bir şey olmayacaktı iyi ki gittim diyorum. Kardeşim de oldu sadece ateş le atlattı.Oldu işte. Rabbim hepimizin yardımcısı olsun umarım atlatiriz..