Sinemkrsyk Öncelikle merhaba. Aynı sorunu ben de yaşadım. 2960 doğan kızım, 2795’e düştü. Sadece anne sütü aldı bu arada, çok şükür hala da öyle. Şimdi 10,5 aylık. En baştan beri İzmir’in en iyi doktorlarından biri takip ediyor.(Doç.Dr.Zelal Erdemir.) İlk ay 1 kg aldı, 2.ay 800 gr., 3.ayda birden düştü 500 gr.a. Derken peş peşe 400-500 gitmeye başladık. Zelal Hoca bize Eoprotin diye prematüre bebeklere verilen bir toz verdi. Bu anne sütünün değerini artırıp bomba bir şey yapıyor. Sadece anne sütüne katılıyor. Küçücük bir kutu ama ölçeği de minicik. Müge’yi inanılmaz toparladı, sadece 2-2,5 ay kadar kullandık ama çok etkisini gösterdi. Doktorlarınıza danışın bakalım, ne diyecekler?! Hepinizin bebişine sağlık diliyorum.🥰(Bu arada kutusu 110 lira idi, bir kutu 1,5 hafta civarı gidiyor. Her 25 cc için bir minik ölçek bıçak sırtı ile sıyrılmış olacak.) İyi geceler. 💤🌙😴