Alpella Benim kızım hiç meme almadığı için hep sağıp da veriyorum. 4-5-6 aylık dönemde verdim. 6.aydan sonra biz ideal kiloyu yakalayınca doktorumuz kesti. Uzun süre kullanılan bir toz değil. Fazla kullanımı da obeziteye yol açabiliyor. Onu siz yine bir sorun, İzmir’deyseniz Doç.Dr. Zelal Erdemir ile görüşün. Karataş Hastanesinde kendisi. Sağ olsun kızım ideal, normal kiloda gidiyor sayesinde. 😇