Nebicimanne [silindi] benim.tartinin yeri sabit kizim 14 aylik oturtuyorum.bacaklarinida topluyorum alisti zaten kipirdamiyo😀😀😀 tartiyi sabitleyip un gibi seker gibi biseyle test ederseniz.dogru olcum alirsiniz👍
Cgdmkrkmz92 [silindi] xiaomi akıllı tartımız var uygulamasını da indirdik bebek ölçüm bölümü var önce ben çıkıyorum sonra bebeğim ile çıkıyorum gün gün kaydediyor uygulama. Ama hastane ile fark çıkıyor hep
Semrakrhn38 [silindi] ben birkere oturtmustum 8800 cikmisdi ayniydi hemen hemen saglik ocagindada tartilmisdi
Bernauslu [silindi] önce ben tartılıyorum canım sonra kızımı kucağıma alıp tartılıyorum aradaki farlı hesaplıyorum canım 😍
nazli_19 [silindi] bizim kiz çok hareketli oturmadı ayakta denedim yine başarısız 500 gram falan düşük çıktı belki tartılarda sıkıntı var dicem ama beni doğru tarttı