nazli_19 [silindi] bizim kiz çok hareketli oturmadı ayakta denedim yine başarısız 500 gram falan düşük çıktı belki tartılarda sıkıntı var dicem ama beni doğru tarttı
deletedmom247 [silindi] Eşim tartıyorr doğru çıkıyor hep 🙄 pusetle tartıyor pusetin kilosunu düşürüpp ayarlıyor ☺️☺️
Dnzdnz [silindi] ben önce kendim çıkıyorum sonra bebeğimle aradaki farktan 400 gram şımarıyorum hastahanede bezsiz tartıldığı ile birebir aynı çıkıyor
Ironsides [silindi] evde herzaman daha fazla cikiyo saglik ocagimda kiyafetle tartmalarina ragmen biturlu uyusamiyoduk 😂
deletedmom247 [silindi] Ahaha sığıyor valla bende eşime aynısını demiştim 🤣 artık oturtarak tartarız 4,5 aylık k oldu sonunda 🙄🙄🙄