Emin_e [silindi] bizde elektronik tarti var ona yatabiliyor once kundaginin darasini aliyorum sonra kundakla tartiyorum
Mom061 [silindi] Kızım kucağımdayken tartıyorum. Doğru çıkıyor, sağlık ocağında da tartıldı bugün. Ama kızımı tartıya oturtunca eksik çıkıyor.
Mom061 [silindi] Maşallah kuzucuğa 🥰 Yorumlardan gördüğüm kadarıyla 8300 gram olarak tartmışsın galiba. Benim kızımda 8 kilo. Büyük ihtimal doğrudur, bide kucağına alıp tartıl istersen.
AselEva [silindi] bende önce kendim sonra kızımla tartılıyorum 🤣🤣 yakın oluyo sonuçlar sağlık ocağı ile