brns21 [silindi] en son 6 aylikti tartildi 9 aylik oldu randevusuna gitmedik virüsten dolayi bende bugun tartiyim bakim
[silindi] [silindi] bugun yine deneyeyim merak ettim bende bıde bızım tartı fayansda ayrı parkede ayrı masa ustunde ayrı tartıyor anlamadım gıttı😁
DogaLina [silindi] önce kendim sonra kucagımda cıkıyorum :) ve hep aymı sonucu alıyorum doktorda. Kesinlikle dogruluk payı var.
Deletedmom113 Direk üstüne o çıkar ve sonuç 9 😄 halinin üstünde az çıkar tartı ona dikkat etmek lazım
Hunilianne [silindi] ben de önce kendim sonra bebekle tartılıyorum aynı çıkıyor genelde. Doktorda kusurati çıkıyor evde düz:)