Pinkbery keşke canım keşke hadi onlar bir kere olacak eşimi sevdiğim için peki dedi olmasın madem sonrasını düşünüyordum ben,ben evlat hasreti ve hasta bir çocukla sınanıyorum ama küçük bebeğimin bir suçu yok ki oda sınanıyor, diğer kızım da en çok vicdan azabı çektiğim konu annesiz kalması onu annesiz bıraktım nasıl böyle bir hataya düştüm die kendimi yiyip bitirdim, saçımda ak yoktu heryerden aklar çıktı ama ben Bunları hep içimde yaşıyorum.sustum sineye çektim herkes.görenler herşey rayında sanıyor öyle gösteriyorum birine bişi dememede gelmiyor hemen yargı o yüzden kimseye bişi demiyorum 😔