Babygrils işte güzel yürekli vicdanlı insanlarda varmış hayatta, ben denk gelememişim maalesef, şuan eşimden ayrılsam bebeğim hasta canım tek başıma onun doktor masraflarını karşılayamam artı işe girip ev tutmam lazım işe gidersem onunla ilgilenemem evde ilgilenilmesi lazım mutlaka benden başka kimse hakkıyla ilgilenemez