Z-uma annem babam ben 5 yasindayken ayrildi annem de tekrar evlendi (maddi sebeplerden) ama ben her adiminda annemin yanindaydim neden soyledim bunu size bir noktada cok kızdım sözümde nikahimda düğünümde yoktu dediniz ama yanlisi en basinda yapmissiniz zaten evlat saklanabilecek bisey degil benim cocugum var ve herseyde yanimda olucak kabul ediyosaniz boyle diyecektiniz bir evladin annesinden ayri kalmasi gerçekten cok cok zor benim uvey babam (uvey demek istemiyorum öz babam gibiydi) o kadar cok severdik ki birbirimizi vefat edeli 13 yil oldu hala cok aglarim Allah ondan razi olsun Cennetine alsin insallah , demem o ki durumunuz epey karisik ben olsaydim oyle bir adamla asla yapamazdim helede evladima o kelimeleri kullanan bi adamla , ne diyim ki Rabbim bi kapi açsın evlatlarinla senin yardimcin olsun insallah 🙏