Begonia4 ikiponcikannesi_198960 Şapka dediğiniz şey düzeltme imleci ki bunları kullanıyoruz kullanmazsak karışıklığa sebep olur. Ben Türk dili ve edebiyatı öğretmeniyim siz hangi kaynaktan bakıp söylüyorsunuz?
Fatosloya Hadi benden de gelsin o halde bebeyim değil ; bebeğim. Bir de v harfini w yapanlar var uyuz oluyorum. Yha yazanları unutmamak lazım o h harfi nasıl türedi acaba 🤦
biryavuzkusu Fatosloya ay ben eşimin bi arkadaşının eşiyle tanıştım bu devirde kadın hala slm nbr Cnm falan yazıyor hiç mesajlaşasım gelmiyor 😂
Defneannesi_ Fatosloya h harfi otomatık çıkıyor y ve a yi yanyana getirince 😂 bebeyim i iyiki söyledin rahatladim şuan 😄
Defneannesi_ Yusufyigit-1 kafamız dağılsın diye. Yoksa tabiki bu dert bile değil ki . Gülelim geçelim diye işte.
Defneannesi_ birnarsever aynen öyle 😍köklerinden geliyor çünkü yanılmaktan yanlış , yalından yalnız 👏🏻 sevgiler 🌼💕
nilmur0 Defneannesi_ ohhhhh harika bir post bence de çok yanlış yapılıyor geçen birine söyledim ama başka bir atlayıp hemen laf soktu. Anladığım kadarıyla o da pek dikkat etmiyor🙃🤷♀️ Bi de YANLIZ DEĞİL YANLIŞ 🤗