Defneannesi_ “Şey” her zaman ayrı yazılır , “hiç” her zaman bitişik yazılır. Bağlaç olan -de her zaman ayrı yazılır 😄herkez değil herkes 🤦♀️😂 sıkıntıdan postlardaki bu yanlışlar gözüme batmaya başladı 😄
1Dost kereminannesiaslii ne kadar cabalasamda istemsiz böörek diyorum ve eşim hep dalga geciyor ağız alışkanlığı olmuş🤷♀️
Mutluluk Defneannesi_ tebrikler çatal bıçak seti kazandınız 😂😂 İnsan neye saracagini şaşıyor bazen canım bilgilerin için teşekkür ederiz 🌼😊